پرینتر کارت pvc

انواع پرینتر های چاپ کارت پی وی سی

پرینتر کارت pvc

انواع پرینتر های چاپ کارت پی وی سی

نحوه خرید پرینتر دست دوم


  نحوه خرید پرینتر دست دوم  





شرکت کارت پرداز در راستای فعالیتهای تخصصی خود در ارتباط با چاپ کارت پی وی سی، در زمینه فروش انواع پرینتر دست دوم نیز فعالیت دارد. انواع دستگاه چاپ کارت پی‌ وی‌ سی دست دوم همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش در این مجموعه ارائه می شود. همچنین امکان تست حضوری دستگاه برای مشتری فراهم می باشد. 


امروزه اغلب افرادی که در صنعت چاپ فعالیت دارند همواره به دنبال روش هایی هستند که موجب افزایش سرعت و کیفیت خدمات آن ها گردد. پرینترهای چاپ کارت پی وی سی نیز مانند بسیاری از فناوری های نوین امروزی همواره در حال تغییر و پیشرفت هستند و به سوی بهتر شدن در حرکتند. به همین علت بسیاری از شرکت ها و افراد دستگاه های چاپ خود را با پرینترهای جدید تعویض می نمایند. در این میان نیز افرادی وجود دارند که به دلایل مختلفی به خریداری چاپگر دست دوم برای مجموعه خود می پردازند. 



تعیین قیمت پرینتر دست دوم


چاپگرهای دست دوم در بازار ماشین های اداری با قیمت های متنوعی به فروش می رسند. قیمت پرینتر دست دوم به عواملی از جمله میزان کارکرد دستگاه و سن آن بستگی دارد. جهت خرید یک دستگاه چاپ کارکرده می بایست ابتدا مدل مورد نظر خود را متناسب با نیازها و معیارهایی که دارید انتخاب کنید و سپس به جستجوی نوع دست ‌دوم مدل مد نظرتان بپردازید. مشتریان گرامی جهت خرید چاپگر دست دوم می توانند به وبسایت ما مراجعه نمایند و پس از مشخص نمودن نوع دستگاه چاپ و استعلام قیمت با اطمینان اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایند.



چگونگی خرید پرینتر دست دوم


هر چاپگر کارت دست دومی که در این مجموعه به فروش می رسد شامل یک سری خدمات پس از فروش به همراه گارانتی 2 ماهه می باشد، همچنین امکان تست محصول به صورت حضوری برای خریدار وجود دارد. لازم به ذکر است که این مجموعه پیش از فروش، تمامی استانداردهای پرینترهای کارکرده را بررسی می نماید و پس از تست های فنی و رفع ایراد چاپگرها را تایید می نماید. جهت خرید کارت پرینتر دست دوم می توانید به وبسایت کارت پرداز مراجعه نمایند و پس از یافتن مدل مورد نظر خود و استعلام قیمت با اطمینان اقدام به خرید دستگاه چاپ کارت PVC دست دوم نمایند.



خدمات پس از فروش ما شامل موارد زیر می باشد :


  • گارانتی شرکت
  • مشاوره رایگان جهت استفاده از پرینتر دست دوم
  • مشاوره رایگان جهت عیب یابی دستگاه
  • تعویض رایگان قطعات دستگاه چاپ تا مدت زمان مشخص شده


اطلاعات بیشتر : https://cardpardaz.com/