پرینتر کارت pvc

انواع پرینتر های چاپ کارت پی وی سی

پرینتر کارت pvc

انواع پرینتر های چاپ کارت پی وی سی

استفاده از پرینتر کارت پی وی سی چه مزایایی دارد؟



 >> استفاده از پرینتر کارت پی وی سی چه مزایایی دارد؟ <<


کارت پرینتر نوعی دستگاه چاپ است که برای چاپ کارتهای پی وی سی مناسب است. این کارتها از پلاستیکی به نام PVC تولید شده اند که امروزه بسیار کاربرد دارند. کارت شناسایی، کارت اعتباری، انواع کارت تخفیف و... از انواع این کارتها می باشند که چاپ آنها مستلزم وجود چاپگر کارت است. کارت پرینترها در انواع مختلفی وجود دارند که هر یک از آن ها قابلیت تولید و چاپ انواع مختلفی از کارت‌ های پی وی سی را دارند. بنابراین کاربران این دستگاه ها می ‌توانند بر اساس با نیازشان و انتظاری که از کارت ها دارند، اقدام به تهیه چاپگر نمایند.


 مزایای کارت پرینتر 


پرینتر کارت ها دارای استحکام و ماندگاری بسیار بالایی هستند و می توان از آنها به صورت پایدار و مداوم استفاده نمود. دستگاه چاپ کارت PVC نوعی دستگاه هوشمند است و با استفاده از آن می توان همزمان دو کارت را چاپ نمود.


 

دلیل تمایز دستگاه پرینترھا


یکی از دلایلی که باعث به وجود آمدن تفاوت در میان انواع پرینتر کارتها می شود قابلیت کدگذاری آن ها می باشد. روند تولید برخی از کارت ھای پی وی سی pvc به گونه ای است که حتما می بایست بر روی دستگاه خاصی قرار بگیرند تا در اطلاعاتی که روی آن ها چاپ شده تغییری ایجاد نشود. اما دسته ای از چاپگرها وجو دارند که می توانند اطلاعات درج شده روی کارت ها را به راحتی و از طریق امواج رادیویی تغییر دهند. برخی از پرینتر کارت ها نیز وجود دارند که به دسکتاپ وابسته هستند و برخی دیگر وابسته به وب می باشند. همچنین لازم به ذکر است که کارت پرینترها از نظر نرم افزاری که برای چاپ استفاده می کنند با یکدیگر تفاوت دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.